Linnea Theodorsson

Annons

måndag

Måndag och ännu en ny vecka! Sätter ni upp mål för veckan? Jag gör det! Jag gillar att alltid ha något att sträva mot stora mål som små, alltid framåt, på sitt egna vis och villkor=) 

Mina mål för denna veckan

– Sluta småäta (mitt största problem nu…..)

– Söka jobb/dela ut CV. Mitt mål är ju att ha ett nytt jobb i slutet av sommaren

– Sköta min diet korrekt & inte överäta i helgen.

Okej fast de va faktiskt morsdag i söndags det är det inte varje dag 😉 Min farmor vill alltid göda mig med mat..först va det smörgåstårta & när jag ätit upp min enorma bit överfull med räkor sa hon – nu är det dags för den riktiga tårtan (?!) som självfallet va min absoluta super dunder favvo… Prinsesstårta. Det va bara att trycka i sig tills sockerkicken va infunnen. När jag börjar äta så finns det inget stopp så jag är smartast om jag avstår helt, man känner väl sig själv;) Skyller inte på att det är offseason för det är inge ursäkt till att vara i en dålig form, jag väljer att kalla det förbättrings säsong istället, lägga på mig lite men inte fläska på mig..äta mer så jag har mer energi till träningen och bygga. Men inte svulla, muskler byggs inte av fett men sedan vill man bli bulkig och det fungerar för just en själv så ska man ju göra det=) Men just nu är jag inte bekväm med min kropp så vill helst komma i lite bättre form..fast kanske vänjer mig…får se. 

Blev nog lite mycket socker igår men fick till ett bra benpass med Marc trots den lilla överladdningen=P blev b.la omvända hacksquats, cable kickbacks, butt blaster mfl..=)

 

Omvända hacksquats är en övning jag rekomenderar! För er som rynkar på ögonbrynen nu och undrar vad det är för övning – här kommer en video 😀

YouTube Preview Image

Finns lite olika tekniker på denna, stå långt fram/bak på plattan, fötterna tätt ihop/brett isär samt hur djupt man går. Jag går riktigt djupt, typ ass to the grass 😉 och hur jag står varierar jag lite men mestadels brett och med fötterna vinklade lätt utåt. då bränner det gött i rumpan kan ja lova er!! 😀

Efter passet blev det som vanligt mitt favvoprotein från BMR i smaken hasselnöt/choklad <3

Finns på www.bmrstore.com och med denna rabattkoden får ni 10% rabatt =)  LINNEA9015-2952BMR

Kommentarer

Kommentera

  1. linneatheo

    Det skulle jag ändå kalla mål för veckan, det är ungefär så jag gör också 😀 väldigt smart av dig:)
    Tack! Kram:)

  2. Jenny

    Hej!
    Jag brukar inte direkt sätta upp mål men jag skriver en lista för varje vecka över saker jag ska ta tag i. Det kan vara allt från vilka dagar jag ska träna, saker jag behöver handla eller jobbiga/viktiga samtal jag behöver ringa. Riktigt skönt att kunna stryka efterhand och känna att jag faktiskt gjort någon nytta 😉
    Tack för en bra inspirerande blogg!
    Kram

Annons
stats